marți, 9 mai 2017

Ciorna Anomalie

TOTUL ESTE IREAL. MEREU AM SPUS CA ESTE  O ANOMALIE
Parca  este o bataie de joc la aderesa contribuabililor, aceasta marire a salariilor bugetarilor din administratia locala. Este strigator la cer ca acesti nemernici in loc sa fie schimbati si adusi la venitul asistatilor, dar nici asta nu merita, sunt recompensati pentru ticalosie. Eu astept din 2012 sa primesc aprobarea de la Primaria Ploiesti pentru despagubirea platita de mine la Omniasig  cauzata de inundarea apart. de catre Panturu Marcela, si am fost asigurata de  oprirea acestei situatii de catre fostul sef al Politiei Dosaru Viorel, Pace ! Nimic inca 12 luni in total 16, luni, au continuat inundatiile, apoi au venit altii cu acelasi defect (sexo-apo-terapie)Negoita Traian et.company si acum cocota masculina Ion Daniel.
Scenele de comic grotesc facute de una din salariatele de la Primarie intrarea B, et.5 cam.123, care a strigat sa nu-mi dea OMNIASIG despagubirea, lucru intamplat prin blocare. Blocarea tuturor actiunilor, facute de mine pentru a suplini lipsa de activitate a acestor  capuse pe spinarea orasului, manifestata 15 ani nu au dat rezultate. Banda asta de la Ploiesti de infractorui legati prin infractionalitati este explicita, prin actiunea catre Casa de pensii prin care mi-au spus fara mine si fara buletinuil meu ca nu mai locuiesc aici si abia dupa 4 luni am fost si am facut cerere. Frecventarea de catre Brandusa Nicorescvu a gigolo din  bloc facand scandal dar, nerecunoscuta de nici o institutie a orasului dovedeste ca  aici in acest bloc nr.13 de la Br. Buc., nu a ajuns regulile de  convietuire si poate a ajuns un salariu nemeritat.
Va aduc aminte ca sunt in greva fiscala deoarece, aceste  scursori ale orasului nostru, rusinea noastra  cauta sa isi faca mendrele cu persoane  neimplicate in prostitutie si hotie. Orasul aici in zona este patronat de binomul general in rezerva, fost Com.UM Negoiesti Ispas Vasile psihopat, dezaxat sexual, infractor, acuzat de pedofilie, rusinea armatei, ap.4 si tiganul spalator de wc-uri Micu Vasile ap.23
Nu acordati  acestor infractori ai Primariei Ploiesti, banii din darile pe care nu le merita, cu aprobarea Politiei in lanturi, sclava practicilor neortodoxe.
Politia Ploiesti prin infractorii Cristache Nicu impreuna cu fiul Mircea, rude cu 3 sferturi din Politia Ploiesti preocupata mai mult, neglijandu-si sarcinile de serviciu, de legatura cu ISIS fiind interesati de executiile capitale. Spun ca nu am dovada. Dovada este calculatorul pe care mi l-au dat in locul celor 2 ale mele care spuneau ca sunt stricate :(. Calculatorul defect dat de ei il predau numai \la Licuriciul de la Buc.De aceea sunt amenintata mereu si cu moartea si nu pot avea legatura nici cu familia, eu fiind foarte bolnava.
Se exerseaza pe mine metodele KGB-iste( blocarea apartamentului), dar pana acum fara succes!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu