marți, 2 mai 2017

Adolf Hitler si Winifred Wagner (ciorna)

Winifred Wagner cu Hitler și cei doi băieți ai ei, Wolfgang și Wieland, Bayreuth








Am vazut acum pe un  post tv.strain o emisiune despre Feiederich Nietzsche si Wagner, si cu toate ca sunt la pat, m-am sculat sa va aduc aminte de Blandul Ben alnostru care  la un  concert dedicat lui Wagner in Bucuresti, odata cu venirea lui ai fost suspendate toate invitatiile inclusiv cele ale interpretilor. S-a spus ca  numai este loc, toate locurile fiind ocupate. Eu ca noi toti, am vazut familiile insasi cu invitatii si interpretii, fiind cu totii refuzati. Eu am un respect deosebit pentru cei care pot sa asculte, nu mai zic sa interpreteze  Wagner. Eu nu as rezista nici pistolul la tampla.
Anunțuri
Dar era preferatul lui Hitler, cu pasaje rasboinice si nu cred ca din cauza fetei lui Wagner, care a facut o pasiune pentru Hitler. Asa  blestem mai zic si eu. Cred ca Hitler lua doza dubla de  droguri fata de  vestile de pe front cand  trupele germane pierdeau, atunci cand era programata o sedinta "intima" cu fata lui Wagner care la vremea aceea era o babeta si nu prea si asta era o buna pedeapsa pentru Hitler. Zic si eu de necaz ca vad ca ERA CU DOI ANI MAI MARE CA HITLER.In orice caz fata lui Wagner a ramas fascista si hitlerista si dupa terminarea razboiului. I-a bagat :"in cofa" pe toti. A murit in 1980,n.1897.
Eu va readuc aminte ca m-am nascut cu pian in casa, sotia lui tata fiind pianista si avand pian de concert cu 2 coarte.Dar eu avand urechea porcului mistret, nu suportam sa o vad pe mama vitrega, nici sa se apropie de pian dar, daca mai si incerca sa cante urlam de acopeream pianul. Asa ca au fost nevoiti vazand ca la mine nu este nici o nadejde de viitor, sa-l vanda si cu banii sa  continue contructia casei care era neterminata.
Nu uitati Blandul Ben a ocupat si toate locurile din sala si din orchestra la concertul despre Wagner.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu