vineri, 12 mai 2017

Oficialitatile orasului Ploiesti la mana unui binom de infractori Gen.Rez.Ispas Vasile si tiganul Micu Vasile spalator de WC-uri


Stimati concetateni va aduc a mia oara la cunostinta ca, banii dvs. din impozite se consuma pe nemerniciile unor infractori care  se folosesc pentru ...placeri neortodoxe si neconforme cu functia.
Acuz Politia Ploiesti. ca nu interzice folosirea intrarii la subsolul blocului 13, sc.B str. Barcanesti nr.3 prin propriul apartament a triganului Micu Vasile ap.23, pentru a fura permanent, toate ventilele si a infunda scurgerile plus a  turna substante ucigase,dupa spusele lui ca detractant.
Implicarea prostituatelor batrane ale orasului ca Panturu Marcela, trio Negoita de la bl.Buc.nr.22 ap.7, Atel.de rep. din Bar,Buc. nr.8 in spatele fostului Restaurant Bucuresti, infractorului Cristache Nicu cu fiul sau Mircea rude cu 3 sferturi din Politia Ploiesti, Infractoarea Brandusa Nicorescu abonata la gigolo din bl.13, care a luat datele mele din buletin dandu-se de la Politie, si a anuntat Casa de pensii ca nu mai locuiesc aici, pentru a-mi bloca pensia(dar am avut-o pe card), Fam.Nita N. ap.21 si Dragostin Claudia si Adrian ap.31, binom  de proxeneti, alti aboanti de aici si nu in ultimnul rand Ion Daniel, cocota masculina a momentului.
Actiunile sunt de-a dreptul criminale care  cred ca mintea le-a luat-o razna incat au spus si familiei mele sa imi ia apartamentul. Intrebarea formulata fata de mine fara a fi intrebati, mereu pe langa injuraturi porcoase este cand. mor? Eu anunt ca familia mea din ambele parti, a trait pana la aproape 100 de ani, eu am de gand sa trec suta si de aceea nu stiu cu cine sa ma hotarasc  sa ma marit comparativ cu fragezimea mea.
Sunt la cura de slabire, si-mi caut rochie de mireasa. Nu este de ras, este de plans dar murdaria asta de 15 ani  cu concursul institutiilor de forta ale orasului  implicand pe cei slabi la minte arata frica de NATIONALISTI, ei fiind singurii  aparatori ai valorilor umane si care sunt un pericol pentru GUNOAIELE SI PUROAIELE ORASULUII.NOSTRU. PLOIESTIUL AS FOST MEREU SI IN VREMEA COMUNISTILOR, UN ORAS COSMOPOLIT.
Acum este vremea cetatenilor onesti ai orasului sa fie atenti cui dau impozitele si pentru ce. Eu sunt in greva fiscala pana voi vedea ca  echipa soc  s-a schimbat si vine o echipa noua hotarata sa redea demnitatea orasului si a ploiestenilor.
Nu renunt la Plangerea Penala impotriva Politiei Ploiesti ocrotitoarea infractorilor incepand cu tov. militian fost sef al Politiei Ploiesti Dosaru Viorel, cu mutra de european fara papion care, a promis la audienta 2012, ca face dreptate,.
Nu renunt nici la despagubirea fata de mine ceruta la Parchetul General Buc.,catre Politia Ploiesti, de care sunt tinuta in hartuire fizica si psihica permanenta de 15 ani.
Campania electorala pentru alegerile anticipate din Marea Britanie este in toi si aceste subiecte implicand BREXITUL si frica de romani este mai actuala ca oricand si aceste  personaje le vin acolo ca subiecte, manusa. Sunt patrioata, dar sa nu sarim calul ca  infractorii de mai sus, sa fie emblema noastra conform principiului "sunt canalii dar, sunt ale noastre". Sa auzim numai de bine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu