luni, 7 august 2017

Nu ma demobilizez, din contra ma intaresc! REZIST !!!

Foto:morelia rividis.

Convingerile mele politice nu s-au stirbit cu nimic, cu TOATA IZOLAREA TOTALA  INCLUSIV FATA DE FAMILIE.
Mi s-au blocat toate conturile, s-a incercat blocarea pensiei prin schimbarea adresdei fara stirea mea, inscenari de tot felul, apelarea la  scursorile orasului cu care nu am vorbit niciodata. Va anunt ca sunt mai hotarata ca oricand sa rezist.
Sper sa ma ajute sanatatea.
PS Sa terminam cu ipocrizia politistilor de la Ploiesti care de 15 ani fac pe politistii, in schimb sunt pres in fata infractoruilor precum binomul Ispas Vasile general in rez. si tiganul Micu Vasile,  de la bl.13, ap. 4 si 23 de pe str.Barcanesti nr.3,CARE COORDONEAZA PE ALTI NEMERFNICI .Sa onoreze  haina pe care o poarta si sa nu se mai prefaca ca sunt prosti, si atat, dar pe banii contribuabililor.
Am declarat acesti infractori gen in rez.Ispas Vasile si Micu Vasile din punct de vedere moral "persona non grata" fiecare in parte, a orasului nostru. Sunt o rusine si nu trebuiiesc lasati in preajma copiilor si tinerilor in formare, dar mai ales a celor cu un trecut  murdar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu